GAMMAL KONFAGRUPP TRÄFF

Gårdagen blev ungefär som vi beskrev den igår. Vi kollade Gossip girl, sen åkte Livia hem till sig och jag åkte till kyrkan och hade "övernattningen" dock sov jag inte över efter det som hände förra gången. Fick ett epilepsianfall, men orkar inte ta upp allt det där. Bara så att ni inte sitter där irriterade över att ni inte vet vad jag menar ;) Men det var super, blev dock väldigt besviken när jag skulle åka hem, men fick höra att det faktiskt kommer en till inom kort. Längtar faktsikt redan, älskar verkligen min grupp! 
Idag tänkte vi åka till sangrundsudden och ta kort, det var ett tag sen nu tyvärr vi gjorde det. Vädret är hyffsat sol och omkring 20 grader. Men vi hörs och lägger upp bilderna så fort som möjligt. pusshej♥
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0