EPILEPSIANFALL

Igår vid halvtio när jag skulle ta mig en dusch och satt på toa fick jag plötsligt ett epilepsianfall, och nej det är inte första gången utan jag har haft det här ett tag. Men jag föll över dusch kanten gjord av kakel så min läpp är blå, har fläskläpp och är helt sårig i munnen, har vääldigt ont i nacken, och lite små skrapor i ansiktet. Så åkte in med ambulans till sjukhus. Så det blev väl istället min kväll igår.. Gick till skolan 11 idag så det blev halvdag för min del och är hemma nu igen, dock ganska seg och trött. Men jag och Livia åker till stugan sen och tillbringar någon dag där, men vi hörs senare tjosvejs♥
dålig kvalité, webcam osv, men ni ser min fina blåa såriga läpp♥♥♥♥♥♥
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0