WEEKEND

Hej!
Har inte bloggat på hela helgen, men jag har inte riktigt haft tid för datorn, som vanligt..ändå känns det inte som jag har gjort så jättemycket..
Igår träffade jag i alla fall Agge vid halv 1 för att åka och titta på en innebandymatch som några från karlskoga spelade, matchen var slut vid 2 och agge och jag åkte till stan och åt lite.
Senare på kvällen gick jag över till Emelie och klassfest med gamla klassen. Kom hem runt 3 någon gång och har sovit fram tills nu ungefär, härlig söndag!
Ha en bra och inte allt för ångerfylld söndag, kram!
Kan säga att jag är en aning avundsjuk på min bror för tillfället, helt sjukt vad bra dom verkar ha det på andra sidan jordklotet!
 
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0