TILLBAKA

Så var även jag tillbaka!
Blev som sagt ett lite längre uppehåll än vi tänkt oss, men nu är vi här igen.
Under denna månad har jag hunnit med en hel del, bland annat slutat skolan, börjat sommarjobba, träffat en och annan kompis och spenderat massor med tid med pojkvännen.
Har även börjat titta igenom GG från allra första början igen, det ni!
Låter bilderna stå för resten.
Sommar!
Har tvättat så mycket lego att mina fingrar är helt skrynkliga.
(sommarjobbet)
Har träffat en och annan kompis..
Födelsedagskronor i hårdpapp till ca 20 barn, inte det roligaste jag har gjort, menmen.
(även det på sommarjobbet)
Någon som kan gissa vad jag jobbar med? ;)
 
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0