UTAN TVÅNG

Hejsan!
Bestämde mig för att skriva ett inlägg bara för att det kändes kul för tillfället och för att jag inte är tvungen liksom :)
Jag har varit sjuk de senaste dagarna, hela veckan faktiskt, så det kanske kan ha lite med saken att göra också, det känns som vad som helst är roligare än att ligga i sängen och tycka synd om sig själv nu faktiskt!
Så de senaste månaderna har väl bestått av det vanliga tror jag. Plugg, plugg och ännu mera plugg.. men snart ä det äntligen jullov och jag har betämt mig för att bara ta det lugnt och kasnke hälsa på mina kusiner som jag inte sett på över ett halvår (minst) nu! 
Annars rullar livet på som det ska och skolan går bättre än någonsin, konstigt nog har jag kommit in i något slags "pluggflow" så det nästan känns lite kul att plugga och ta itu med nya utmaningar, haha bäst att passa sig som man inte blir stämplad som pluggnörd..
Nu har ni i alla fall hört lite från mig igen så får vi se om det tar ytterligare ett halvår för att lyckas med ett till inlägg ;)
Ha det super! 
Kan väl inte göra annat än att lägga up en bild på nelson va? 
 
/L
 


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0