FÖR LÄNGE SEDAN

Passar på att göra ett inlägg för en gång skull. Det händer mycket när man inte bloggar på länge. T.ex. när vi åkte ner till Göteborg och gick på Liseberg och var inne på Ullared. Alla småturer till stan tillsammans och utan varandra och en massa annat. Lite svårt att minnas bara för att det gått en lång tid, vad som har hänt och vad som hänt efter tiden vi senast bloggade (kan dock säga att Livia har bloggat dom senaste gångerna, för mig var det ungefär en månad sen). Men just nu sitter jag i sommarstugan, som jag gjorde sist jag bloggade också. Men för första gången i sommar är det faktiskt riktigt skönt att vara här! Även fast vädret inte är på topp. 
 
 
/A
 


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0