VÄLKOMMEN HEM

Hej på er!
Orkar inte dra allt som har hänt de senaste dagarna, så Agges inlägg får stå för det istället.
Alla gymnasieskolor hade i alla fall studiedag idag vilket innebar ännu en till dag på lovet, jag klagar inte!
Åkte i alla fall till Emma igår för att sova där, senare kom även Jakob i Christoffer och även dom sov över.
Kan säga att jag inte sov mer än 10 minuter i natt, otroligt trångt och varmt med alla i samma säng kan jag säga!
Tog där emot igen lite sömn under dagen hos Emma istället och var därför inte lika social då..
Kom hem för 20 minuter sen och tänkte sätta mig med lite sista plugg innan skolan drar igång igen.
Ha det så bra!


/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0