I NEVER ASKED U TO CHANGE

Har inte bloggat speciellt mycket men Livia har hållt igång den iaf! Men har inte gjort så väldigt intressanta saker och är helt borta i dagarna, när jag gjorde saker osv... Men jag tror det var igår jag var på stan haha.. åkte ner med Minna, mötte senare Erica och Stina, var sen med Stina, Hanna och hennes kille och varierade lite sådär haha. Men idag har det stått packning även på min lista och kom nyss hem från påskmiddag hos mormor och morfar. 
 
Kände för en rensning i garderoben också! Det såg verkligen inte ut som på den första bilden innan jag startade utan det är långt in på städningen, men det låg otroligt mycket skitsaker där inne, så skönt med lite nystädat!
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0