FÖRSTA SKIDÅKNINGEN

tjabbetjenahallå. Har inte uppdaterat speicellt mycket, men det har Livia skött iaf! Även jag var på bio igår igen, fast med familjen kan man säga och såg Mammas pojkar, inte bästa film men kul att ha sett den iaf :) på förmiddagen träffade jag egil & björn en väldigt kort stund. Idag har jag med mamma och pappa tagit en tur på längdskidorna i ett par timmar, var skönt att komma ut, när det var bara några minus och sol ute idag! Nu är det plugg som gäller om jag orkar, blir nog inte mycket med det.. får helt enkelt se, annars blir det att redigera mina nästan 300 bilder som togs innan skidåkning, ha en bra söndagskväll! ;)
 
man får ju bjuda lite på sig själv!
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0