VÅRINSPIRATION

Sitter hemma hos Livia, medan hon sitter med farfar och pluggar kemi som hon har panik inför provet på onsdag. Vad gör jag då? Ingenting i stort sett.. Men om bara 20 min kommer massa gäster hit så det blir fullt ös! så denna ensamhet varar inte så väldigt länge till.. haha, men ska ta & fixa i ordning mig det sista och sen vänta in resten!
 
Lite vårkläder, passar perfekt inför min födelsedag i mars! Dock lite beslutångest vilken färg på converse och höga eller låga? Skulle gärna uppskatta lite tips!
En skinnväst saknar jag verkligen också till sommaren! Inte just denna, men tyvärr lite svårt att hitta under den här årstiden. 
 
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0