TJEJKVÄLL

Hade som jag tidigare skrivit 3 timmars nationella idag och fick sluta direkt efter det så kom hem runt ett någon gång. Lite senare kom Maja, Minna, Maria och Erica hit och hade standard tjejkväll, tittade på Rosa, smala sussie och liknande filmer, fast att vi mest satt och snackade om lite allt möjligt konstiga saker haha.. Imorn ska jag träffa Sara som jag inte träffat sedan tidigt i höstas eller någon gång? Kände att det var dags nu! Men vet inte riktigt exakt hur morgondagen ser ut, men bloggar som vanligt mer imorn! pussgodnatt♥
 
Tog mig tid att gå ut & fota tidigare idag. Jag frös ihjäl i timmar efteråt efter att man bara stått i tröja i -10 ungefär.. Men redigeringen får ske imorn eller någon annan dag.
 
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0