SÅ VAR MAN TILLBAKA!

Hej på er!
Har inte bloggat på några dagar nu men jag har inte mått jättebra rent psykiskt och har därför överlåtit bloggandet till Agge för stunden. Nu är jag dock tillbaka igen!
För att ni ska slippa läsa världens inlägg om vad som har hänt senaste dagarna säger jag bara; bio, Emma, Agge, Gossip Girl och ännu lite mer Gossip Girl!

För tillfället sittar jag hemma med Agge och vi har precis kommit hem från en tur där vi införhandlade lite saker till ikväll. Vi tänkte ha en av våra berömda superdupermyskvällar vilket innabär film, morötter, gurka, dipp och en massa godis!

Lovar att jag ska blogga senare och gottgöra er för min lilla frånvaro!
Ha det bra, kram!
Cool tjej!
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0