MOT GÖTET

Sitter just nu på tåget, till Göteborg såklart. Jag gör lite allt möjligt, facebook och liknande men ska troligen ta mig några avsnitt av PB. Livia sitter och skriver uppsatts till skolan, kanske inte det roligaste. Men en naturare får väl helt enkelt stå ut! 
 
Hade en massa bilder på den här datorn, men efter att den laggade sönder så fick vi återställa allt (det är alltså en minipc..) Men bättre en dator än ingen alls. Men därför bjuder jag på lite egopics såhär under tågresan.
 
/A


Kommentarer
Nelliie

Är du skelögd? :)

2013-02-28 @ 20:38:30
Nelliie

Är du skelögd? :)

Svar: haha nej, i sånna fall ser det bara ut så på bilderna. Men kan lätt göra mig skelögd med mening, dock kan det också hända om jag är trött eller försöker koncentrera mig på något. Men har ingen aning om dessa bilder :)
wefoto

2013-02-28 @ 20:38:48


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0