EN KLAR CITRONSKIVA

Jag gav upp med Mando Diao men tänkte lära mig den här istället, så att någon/några eller vad som är meningen ska kunna sjunga till, men problem med den också då jag inte hittar något sätt att lära mig den på, så vet ni så snällasnälla kommentera här nere!
 
har väl egentligen inte skrivit om våran tur till stan, men åkte hur som helst ner och tog en tur och fotade (som ni såg på "nitmode") mötte såklart denna kille, som vi lovade ha med på bloggen och hans bilder, tyvärr blev 90% suddiga, så blev inte så många... Men här Adam håller vi vårt löfte!
bjuder på dom klaraste bilderna på oss!
 
den store mästerfotografen!
 
/A


Kommentarer
Anonym

hahah

2013-02-20 @ 16:58:53


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0