DU ÄR SNART DÄR

Hej på er!
Har precis ätit lite mellanmål och ska snart sätta mig med plugget.
Har kommit på att jag är otroligt glad över att vara tjej också, tänk allt som är så otroligt mycket enklare med att vara tjej, och så mycket roligare!
Man sminkar sig, kramas massor, kan gråta offentligt, skriva om hela sitt liv på en blogg, kan ha massa olika frisyrer, kan alltid ha allt i en handväska istället för i fickorna och massa massa mer!
Klart killar också kan ha/göra detta, men det är dock inte lika vanligt ;)
Bara en liten utstickare sådär ;)
Nej nu ska jag ta tag i plugget, ha det super! 
Mitt härliga ego måste ju få visa sig någon gång!
 
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0