DAGENS TIPS

Hade inställt lektion, så slutade en timme senare, riktigt skönt när det är den tråkigaste dagen på veckan!
 
Kommer här med ett dagens tips också. Detta gäller såklart inte alla men det finns säkert många som är som jag. Som alltså är så beroende av vissa saker. Nu pratar jag intev mat eller allt som finns, utan exempel mobilen, facebook och sådana saker. För mig just nu gäller det Facebook och jag är så trött på det egentligen även är jag inne på det hela tiden! Så nu har jag satt ett mål att inte använda det förrän på söndag! Så har loggat ut från det på mobilen och flyttat appen så att den är så långt bort som möjligt från framsidan. Har än så länge klarat en dag iaf ;) Och dom som känner mig riktigt bra vet att jag är världens mest mobilberoende människa... så den borde egentligen lämnas hemma under skoldagarna, men det målet får komma senare, pusshej!
 
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0