BALSAMMETODEN II

Tänkte som sagt berätta lite om hur balsammetoden har fungerat nu efter ganska exakt en månad.
Eftersom fördelarna är fler än nackdelarna har jag bestämt mig för att fortsätta med metoden ett tag till.
Jag tycker som sagt att den har funkat riktigt bra, jag har nog aldrig haft håret utsläpp så mycket som nu.
Balsammet binder verkligen samman håret och gelén som jag var så emot i början har även den fungerat riktigt bra och binder håret som lovat!
En av nackdelarna som jag skrivit om tidigare är att håret blir ganska fett om man inte tvättar det med något schampo alls, därför tvättar jag det med ett sulfat och siliconfritt schampo vilket fungerar riktigt bra för mig!
Är ni ute efter att slippa tvätta håret lika ofta och ett lätthanterligare hår är detta verkligen ett tips, sen är det såklart olika från hårkvalité till kvalité men det kan ju i alla fall vara värt ett försök? 
Ni får samma bild förut fast med en milslång text ovanför, hoppas inte ni tycker det är allt för drygt haha!
Ha det bra, kram!

 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0