STEKAR DAG

Blir inga skidor idag tror jag, orkar helt enkelt inte haha.. Men efter åkturen igår som Livia skrev på dryga 2 mil så blir det mer en chilldag. Men det är soligt och skönt så försöker få mig lite bränna. Dock gick solen i moln så tog en paus och tänkte att jag lika gärna kunde uppdatera bloggen lite. Men direkt efter skidorna igår blev det skoter för min del. Eller rättare sagt så satt jag bak och pappa körde, men höll i mig så jävla hårt och kändes som jag skulle flyga av flera gånger, så har dubbelträningsvärk idag, härligt härligt! haha, men ska troligen gå ut snart igen och steka om bara molnen vill försvinna, pusshej♥
 
bjuder på en vinterbild, bilderna härifrån kommer som sagt senare!
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0