LITE SVAR

Hej på er!
Slutade 10:40 idag vilket nog är den tidigaste dagen jag kommer sluta..någonsin.
Åkte då in till stan med Amanda och lunchade där. Jag kom hem runt 12 och satte mig då direkt med kemin och har pluggat sen dess.. om man inte räknar med när jag åt och sov i en och halv timme.. är det tråkigt så är det..
Har i alla fall tagit en paus nu, men tänkte läsa igenom lite till innan jag somnar också.

Tänkte att jag skulle svara på några frågor vi har fått också. Eftersom jag inte är med Agge för tillfället får hon svara på den lite senare eller imorn.


Hej! jag undrar om ni skulle kunna svara på ett par frågor, jättetacksam för svar. 
Har ni några pojkvänner? 
Om ja, isåfall vilka? 
om inte, är ni på g eller tycker om någon? 
Favorit klädaffär? 
favorit tv serie? 
smink ni använder? 

bra blogg!

Klart vi svarar när vi får en sån fin fråga!
Första frågan svarar jag ja på. Jag är tillsammans med Adam Nilsson och ja det finns väl inte så mycket mer att säga om det va?
Favoritklädaffär har jag nog ingen direkt, däremot gillar jag att klicka runt på internet efter fina kläder och liknande.
Favorit tv-serie är GossipGirl helt klart!
När jag sminkar mig använder jag mig av foundaion, puder, rouge, eyeliner, marcara, ögonbrynsfärg och ibland fler/färre saker. Men det är det jag lägger ner i sminkväskan när jag åker bort om jag säger så!
Tacktack!
Hoppas du känner att du fick svar på dina frågor, om inte får du väl slänga in en till kommentar så ska vi ta lite mer detaljer då!
Ha en fin kväll!


/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0