HÅLL OM MIG

Hallå!
Nu när jag för första gången på flera dagar faktiskt har lite dötid tänkte jag att jag ju kan slänga in ett inlägg här, eller vad tycker ni?
Gårdagens skoldag var i princip ingenting då den endast bestod av ett 3 timmars fysikprov.
Sen kom Agge till mig runt 5 och vi åkte in till stan och åt och fixade lite. Vid 8 tog vi bussen till Forshaga för att fira Idris som fyllde 17 bast, inte varje dag det inte, det firades med festande och andra roligheter.
Vi kom väl hem runt 2 inatt kanske och då sov både Agge och Adam här.

Har tagit mig lite tid åt plugget nu, och om några timmar kommer Adam hit (tror jag) och vi får se lite vad vi hittar på, har vi orken kanske vi drar oss upp mot kronoparken, Agge och Johan. Men det är inget bestämt än så vi får se hur det blir med det.
Skriver kanske ett inlägg här lite senare också, så länge får ni ha det super. kram!
Tror jag ska bli gamer.....
 
 
/L


Kommentarer
kraaaaam

http://www.youtube.com/watch?v=F60ND7s96vI

hihi

Svar: Haha ja du så sant så! Kram på dig!
wefoto

2013-04-20 @ 17:00:25


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0