RÖRIGA DAGAR


Hej!
Har haft väldigt mycket för mig nu på sista tiden så har inte haft tid att blogga på ett tag som ni kanske ser.
Ska dock försöka bättra på det, men det är inte lätt när allt händer på samma gång.. ;)
Helgen tillbringades ju med Agge som ni redan vet, och hon har ju skrivt det mesta som hände då så :)
Igår vad det iallafall skola som vanligt och sedan åkte jag direkt in till stan med Maria och träffa senare Tuana och satt och snacka med honom på sandgrundsudden ett tag. Vi hade ganska mycket att snacka om, efter det åkte jag hemmåt och kom hem runt 7 halv 8 någon gång. Tog då en välbehövlig promenad med Emma :)
Dagen idag såg ungefär likadan ut och jag kom hem för ett tag sen och har inte gjort mycket sedan dess.
Ska iallafall försöka sova nu, så ha det bra allihop! ♥
Längesen vi starta bloggen nu förresten, en av våra första bilder här uppe ;)

                                                                                              /L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0