GODNATT


Hej!
Ska snart sova, men kände att jag var tvungen att uppdatera bloggen vår lite först :)
Börjar inte förns halv 11 imorn, men känner att jag kan behöva lite sömn nu eftersom jag inte har sovit så mycket den senaste tiden :)
Började dagen med 2 timmar och 40 min matte iallafall..och redan då är man ju trött kan jag säga.. sen rulla väll dagen på som vanligt..förutom att amanda och jag satt och rååplugga läxor på lunchen då ;)
Efter skolan skynda jag mig hem för att åka till optikern och kolla så jag inte hade någon sjukdom i ögonen typ.. :s
Åkte hem och åt och senare kom tuana också, så vi drog igång en film och han åkte hem runt 9 någon gång.
Ska som sagt sova nu, men ha det bra! <3
 


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0