GOASTE KILLEN!

Hejhej!
Dagen har sett ut ungefär som alla andra dagar, dock väldigt mycket känslor på samma gång, allt händer nu och jag vet inte vad jag ska göra med allt det jobbiga och allt det bra och usch! har lunt att bara gå och lägga mig och sova ett år eller nått....
Dagen iallafall var alla vanliga lektioner med alla läxor osvosv.
Mådde extremt dåligt när jag kom hem..men så hittade jag något på bordet där hemma som rädda min dag!
Hade fått ett brev från en hemlig beundrare, ingen aning om vem det kan va jonathan men glad blev jag iallafall när jag såg att det låg choklad i det :D
Tach för det min hemliga beundrare! och ni om sitter och beundrar mig på avstånd, det är heelt okej med sånna gåvor! ;)
Ska ta och försöka plugga lite nu iallafall!
Ha det bra!
                                                                     /L


Kommentarer
Jennifer

gott med choklad :)

2012-09-25 @ 17:14:00
URL: http://nattstad.se/jenniferlind


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0