FJÄLLEN OCH ORIENTERING

Hejhej!
Har inte så extremt mycket att säga, men något finns det väl alltid! ;)
Hade iallafall orienteringsdag idag i skolan och det var blött och väldigtväldigt lerigt, mena nästan helt vita skor blev nästan helt bruna kan jag säga! R.I.P mina älskade vita skor..
Sprang iallafall runt den nästan 6 km banan och tog alla kontroller *stolt* med Amanda och vi åkte hem när vi var klara, vilket var runt 11-12 skulle jag tro.
Åkte hem och tog det bara lugnt och pluggade, åkte senare till dansen och sitter nu här och har pluggat lite till..har man valt natur så har man..
Jaja, det blir lite gamla bilder från fjällen, tyckte det var ganska coolt eftersom det var mitten av augusti när jag tog bilderna ;)
Ha det bra! ♥
 
 
 
 

                                             /L                                                
 


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0