JOBBIGA PROBLEM

Vädret är som tur är mycket finare idag, härligt! Åker iväg till sommarstugan strax men stannar där bara tills imorn. Just nu har vi dock lite problem. Jag vet verkligen inte vart laddaren till kameran är och jag har bokstavligt talat letat överallt! Har ju en till systemkamera som jag kan använda, dock är den så stor och klumpig att jag hellre använder den som är mindre. Men jag får ta med den större ändå och ta lite. Och Livia har ju då ingen systemkamera, så därför är det i stort sett bara jag som bloggar. Men får försöka hitta den och leta igenom hela huset igen. Men vi hörs hejsvejs! :)
 
/A


Kommentarer
Linn

Svar: Tack så mycket och detsamma! :)

2012-07-29 @ 14:38:29
URL: http://linnstrakigaliv.blogg.se


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0