HJÄLP

Jag lyckas verkligen inte få till det! Har försökt med en massa saker! Snälla någon som skulle vilja hjälpa mig lite? :/ Har ingen aning hur jag lyckades få texten vit under kategorier och senaste inlägg och där man ska kommentera osv.. som jag skrev i förra inlägget. Och om man ska kommentera och bläddrar ner så står kategorerna och allt det där där nere. Allt är helt stört. Skulle verkligen uppskatta hjälp! 
 
 
                                                        /A      kommentera här nedanför ↓


Kommentarer
LIIV - vanlig men unik

Ojdå :o Fan va illa.. Hatar när det blir skit i designen. Det ska ju vara inne på stilmallen man bestämmer färg och sånt, men om du inte ändrat något så är det inte säkert att felet ligger där. Jag har fått problem med min design förut och då var tyvärr enda lösningen att återställa allting och börja om "/ Hoppas du inte behöver det! Prova att gå in på designedinblogg.se om du inte redan gjort det och se om du hittar något?

Svar: Uppskattar verkligen din hjälp! Jag har i stort sätt ändrat alla färger som finns i stilmallen till svart, men det har inte funkat. Ja det är ju väldigt tråkigt att behöva göra det! Men som sagt kanske det är enda lösningen.. Jag har kollat på sånna där sidor, om hur man ändrar färg, men tyvärr finns det bara för hur man ändrar färg på rubrikerna, alltså "kategorier" och "senaste inlägg" inte vad som står under dom.. Men hoppas att det löser sig, tack så mycket!
wefoto

2012-07-25 @ 10:50:33
URL: http://liivahliin.blogg.se


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0