BLACK AND WHITE

Har haft en härlig dag med vännerna idag. Perfekt väder och hade en liten "överraskningsfest" för Stina som fyllde år igår med tårta osv och vid 5 ungefär åkte vi ner till alster och badade och sådär! Imorn ska jag träffa Sara som jag inte träffat på väldigt länge nu! Det brukar bli så tyvärr :) 
 
Jag lyckas inte ändra vårt problem på bloggen, så får nog tyvärr återställa allt och göra om det. Vill självklart inte ha det som vi har nu! Så det får jag försöka göra dom närmaste dagarna. Och som jag skrivit i de senaste inläggen, ska ni kommentera trycker ni →  →  →  →  →  →  →  →  →  →  →  →  →  →  →  här nedanför! 
 
/A


Kommentarer
Olivia

Säg bara till om du vill ha hjälp! :) hjälper gärna till om det behövs ;)

Svar: Ja vill skulle väldigt gärna uppskatta hjälp!! :D
wefoto

2012-07-28 @ 15:10:01
URL: http://typisktolivia.blogg.se


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0